کد سند:
انجام خدمات لازم جهت بهینه سازی مصرف انرژی کوره گامی
مشخصات آگهی
موضوع: انجام خدمات لازم جهت بهینه سازی مصرف انرژی کوره گامی

آگهی مناقصه عمومی (دو مرحله ای) شماره  031/خ/م/1404

شركت فولاد آلياژي ايران ( سهامی عام) با شماره ثبت  2220 و شناسه ملی10840064590، در نظر دارد نسبت به انجام خدمات لازم جهت بهینه سازی مصرف انرژی کوره گامی کارخانه نورد سبک خود از طریق برگزاری مناقصه عمومی با شرايط زیر اقدام نماید.
1.    موضوع مناقصه : انجام خدمات لازم جهت بهینه سازی مصرف انرژی کوره گامی
2.    مدت اعتبار پیشنهاد: 2 ماه از تاریخ بازگشایی پاکات
3.    مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: مبلغ.300.000.000 (سیصد میلیون) ریال به صورت ضمانت نامه بانکی با اعتبار 2 ماه از تاریخ تحویل، قابل تمدید و غیرقابل انتقال
4.    مهلت دریافت اسناد: ساعت 14 روز چهار شنبه مورخ 1404/09/26
5.    مهلت تحویل اسناد: ساعت 15 روز یکشنبه مورخ 1404/09/30
6.    نحوه دریافت اسناد: متقاضيان جهت دریافت اسناد مناقصه بایستی مبلغ 1،000،000 ریال را به شماره IR220180000000176222745287  به نام شرکت فولاد آلیاژی ایران نزد بانک تجارت (غير قابل استرداد) واریز نموده و درخواست کتبی (شامل عنوان مناقصه، نام مناقصه گر و شماره تلفن تماس ثابت و همراه) و تصویر فیش واریزی فوق را به آدرس ایمیل purchase@iasco.ir ارسال نمایند. پس از بررسی درخواست و فیش واریزی، فایل کامل اسناد مناقصه برای مناقصه گر ارسال خواهد شد. شایان ذکر است، دریافت اسناد نیازمند هیچگونه مراجعه حضوری نمی‌باشد.
7.    محل تحویل اسناد: 
1-    دبيرخانه محرمانه حراست شركت فولاد آلياژي ایران واقع در یزد - جاده کنارگذر یزد کرمان - نرسیده به پایانه باربری - کیلومتر 24 جاده فولاد - شرکت فولاد آلیاژی ایران. کد پستی : 8945151694 
2-    دفتر مرکزی شرکت به آدرس تهران- میدان هفتم تیر- خیابان قائم مقام فراهانی- خیابان مشاهیر- پلاک 51- دفتر مرکزی شرکت فولاد آلیاژی ایران- واحد حراست– کدپستی 1589863316 
8.    سایر جزئیات مربوطه: مطابق با شرایط درج شده در اسناد مناقصه 
متقاضیان می توانند در صورت نیاز؛ همه روزه به غیر از ایام تعطیل از ساعت 8 لغایت 17 به منظور دریافت اطلاعات تکمیلی با شماره 03531222654 تماس حاصل نمایند.    
ضمناً مناقصه گزار در رد یا قبول پیشنهادات مختار می باشد.

شرکت فولاد آلیاژی ایران

واحد منتشر کننده: روابط عمومی
دستگاه نظارت:
میزان برآورد هزینه:
محل تامین اعتبار:
محل اجرای پروژه:
تضمین مورد نیاز:
محل بازگشایی:
احتمال تمدید مهلت: خیر
نام روزنامه:
هزینه دریافت اوراق:
اطلاعات زمانبندی آگهی
تاریخ انتشار در روزنامه:
تاریخ آغاز:
تاریخ پایان:
تاریخ جلسه پرسش و پاسخ:
مهلت ارسال اوراق:
تاریخ اعلام نتایج:
 
دریافت اسناد آگهی Download اسناد (1)
  تعداد بازدید: 50