خطی مشی رسیدگی به ادعا / صدای مشتریان
روند دریافت و بررسی ادعا / صدای مشتریان
فرم دریافت اطلاعات ادعا / صدای مشتری
شرکت فولادآلیاژی ایران به منظور جلب رضایت مشتریان روشهای زیر را جهت دریافت نارضایتی ها و شکایات مشتریان را تعریف نموده است .
1-تماس تلفنی:
• واحد مهندسی فروش و ارتباط با مشتریان : |
2677 3122 - 035 |
• سرپرست خدمات مشتریان: |
2660 3122 - 035 |
2-پست الکترونیکی :
• واحد مهندسی فروش و ارتباط با مشتریان saleoffice@iasco.ir |
• بخش خدمات مشتریان TCS@IASCO.IR |
3-ارسال نامه:
•نمابر از طریق شماره : 37254083-035 |
• پست به آدرس : یزد – کارخانه فولاد آلیاژی ایران –واحد مهندسی فروش و ارتباط با مشتریان- کد پستی 8945151694 |
بازدید:7953