زبان / Language

استاندار یزد: در طول یکسال گذشته انسجام و همدلی نشان از توفیقات و پیشرفت کار در شرکت فولاد آلیاژی ایران دارد

استاندار یزد: در طول یکسال گذشته انسجام و همدلی نشان از توفیقات و پیشرفت کار در شرکت فولاد آلیاژی ایران دارد

 

مقدمه خبر :

آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه فولاد یزد یک با حضورسید محمد میرمحمدی- استاندار، عزالدینی-معاون اقتصادی استاندار، تنی چند از مقامات نظامی انتظامی و جمعی از مسئولان حوزه صنعت استان یزد و اعضای هیئت مدیره شرکت آغاز شد. 

 

 

مراسم شروع عملیات اجرایی پروژه فولاد یزد یک که با حضور مقامات سیاسی، اقتصادی و نظامی استان یزد و مسئولان حوزه صنعت در مورخ 28/09/95 در سالن فرهنگ و هنر روابط عمومی برگزار گردید.

 

در ابتدا مهندس محمدابراهیم قدیریان مدیرعامل فولاد آلیاژی ایران ضمن خیرمقدم گزارش مبسوطی در رابطه با پروژه فولاد یزد یک ارائه و عنوان نمود این توانمندی را در کلیه سطوح شرکت داریم که این پروژه را به نتیجه برسانیم و بتوانیم گامی مؤثر در راستای اقتصاد مقاومتی برداریم، ضمن اینکه درصدد احداث واحدهای گندله سازی و احیای مستقیم که مواد اولیه شرکت می باشد نیز هستیم. 

در ادامه مهندس یدا... طاهرنژاد رئیس هیأت مدیره با اشاره به رکود اقتصادی حاکم بر بازار فولاد عنوان نمود: که از اول سال 94 با اتخاذ تصمیم مبنی بر اینکه پروژه فولاد یزد یک را باید شروع نمائیم و پس از پسا تحریم با گرفتن تخفیف مناسب از پیمانکاران و در دستور کار قراردادن تولید لوله های بدون درز و تولید وایر در جهت ارزش افزوده بالاتر شروع پروژه را اعلام نمائیم. 

مهندس خیری مدیر پروژه یزد یک نیز با اشاره به پیشرفت 60 درصدی پروژه و ساخت و سفارش 9000 تن تجهیزات، عنوان نمود: از این مقدار 6000 تن در داخل کشور و بقیه در خارج از کشور ساخته خواهد شد و تاکنون 1500 تن آن وارد شرکت شده است ضمن آنکه در رابطه با آب رسانی ، بخش سیویل و سازه و پیمانکاران و مشاوران هم هماهنگی و در حال تجهیز کارگاه می باشند.
در ادامه مهندس سیدمحمد میرمحمدی استاندار یزد با ابراز خرسندی از روند رو به رشد و فعالیت های یکساله شرکت گفت: همدلی و کار گروهی تازه شکل گرفته در این شرکت نشان از انسجام و تعهد کاری در بین کلیه پرسنل شاغل دارد و این نگرش مثبت برای جامعه و استان یزد آینده مطلوبی را در به دنبال دارد.
وی با اشاره به تولید شانزده نوع فولاد جدید در طول یکسال گذشته در شرکت فولاد آلیاژی ایران اظهار نمود: شرکت فولاد آلیاژی ایران با هدف قرار دادن بازارهای خارج در صدد تولید محصولات جدید و بدست گیری بازار صـادرات می باشد و این مهم بــا تلاش مضاعف کارکنان تلاشگر شرکت محقق خـواهد شد. 
مهندس میرمحمدی با مهم خواندن پروژه فولاد یزد یک تصریح نمود: مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت با دید اقتصادی قــوی و بـا توجه بـه افت قیمت های فولاد در بازارهای جهانی توانستند این کار مهم را دنبال نمایند که با شروع بهره برداری از این پروژه علاوه بر 700 هزار تن افزایش فولاد آلیاژی بیش از 1000 نفر بصورت مستقیم و غیرمستقیم مشغول بکار شوند که این برای استان تحول بزرگی است.
استاندار یزد ضمن تأکید بر تسریع در کار ابراز امیدواری نمود که تا آخر سال1397شاهد افتتاح و بهره برداری از این پروژه عظیم در استان باشیم.
قابل ذکر است پروژه فولاد یزد یک از جمله طرح های توسعه فولاد آلیاژی ایران است که با ظرفیت700 هزار تن فولاد آلیاژی بصورت بیلت در مقطع200، 150 و 130 میلی متر و به طول 6 الی 12 متر و با سرمایه گذاری حدود 133 میلیون یورو و 3350 هزار میلیارد ریال در زمینی به مساحت 300 هکتار بـا تکنولوژی کـوره قوس الکترونیکی و ریختـه گری مداوم، کوره پاتیلی، ریخته گری مـــداوم 5 شاخه، تجهیزات غبـــارگیر و سیستم های انتقال مواد اولیه درحال احداث می باشد. 

 

 

 

منبع خبر:

آدرس کارخانه : یزد؛ جاده کنار گذر یزد کرمان- نرسیده به پایانه باربری- کیلومتر 24 جاده فولاد- شرکت فولادآلیاژی ایران - کدپستی: 8945151694


تلفن : (035) 37 25 30 90 - 96


فکس : (035) 37 25 46 80


پست الکترونیک : info@iasco.ir

آدرس دفتر تهران : خیابان کریم خان زند،‌خیایان قائم مقام فراهانی، خیابان مشاهیر، پلاک 51، شرکت فولاد آلیاژی ایران - کدپستی: 1589863316


تلفن : (021) 88 32 26 25 - 27


فکس : (021) 88 32 26 28


Sales Dep. : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep. : purchaseoffice@iasco.ir

آمار بازدیدکنندگان


بیشترین بازدید همزمان :

بازدید امروز : 1,024

بازدید دیروز : 1,543

کل بازدید : 3,324,141