زبان / Language

حضور شرکت فولاد آلیاژی در اولین کنـــفرانــس بین المللی آهن و فولاد ایران

حضور شرکت فولاد آلیاژی در اولین کنـــفرانــس بین المللی آهن و فولاد ایران

 

مقدمه خبر :

اولین کنفرانس بین المللی آهن و فولاد ایران توسط موسسه متال بولتن در حالی در جزیره کیش برگزار گردید که قائم مقام مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران به عنوان سخنران روز اول در آن شرکت نمودند. 

 

 

این کنفرانس با حضور علی طیب نیا؛ وزیر امور اقتصادی و دارایی، مهدی کرباسیان، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مدیران شرکتهای معتبر داخلی و خارجی در حوزه معدن و فولاد در تاریخ 23 لغایت 25 شهریور برگزار گردید.

هدف از برگزاری این کنفرانس معرفی ظرفیتهای ایران در صنایع آهن، فولاد و سنگهای معدنی، ارائه اطلاعات مرتبط، تسهیل ارتباطات بین المللی، معرفی آخرین دستاوردها و فناوریهای روز دنیا، بررسی نقاط ضعف و قوت و مباحث زیر ساختی عنوان شده بود.

این کنفرانس با سخنرانی وزیر اقتصاد دکتر طیب نیا آغاز گردید.

وی با استراتژیک دانستن صنعت فولاد برای کشور، حمایت خود از این صنعت را برای دستیابی به رشد اقتصادی مثبت اعلام کردند. همچنین خاطرنشان ساختند به دلیل وجود ظرفیت های لازم مانند ذخایر معدنی، انرژی، نیروی کار متخصص، داشتن بازار بزرگ و موقعیت جغرافیایی مناسب، زمـــینه برای جذب سرمایه گذاری های خارجی در این صنعت فراهم است. اشاره به برداشته شدن تحریم ها و حذف محدودیت های بانکی، بیمه ای و کشتیرانی که منجر به توسعه صنعت فولاد می گردد از دیگر سخنان وزیر اقتصاد بود.

مهندس کرباسیان رئیس هیئت عامل ایمیدرو نیز با استناد به گزارش انجمن جهانی فولاد مبنی بر رشد 2.5 درصدی سالانه تقاضای جهانی فولاد و افزایش 1.2 میلیارد نفری تعداد شهرنشینان تا سال 2030 چشم انداز تقاضا و صنعت فولاد را روشن ارزیابی نمود و بیان داشت میزان مصرف فولاد در ایران تا سال 2025 به 46 میلیون تن خواهد رسید که باید اقدامات لازم برای جوابگویی به آن صورت پذیرد.

در ادامه این کنفرانس مهندس کیهان، قائم مقام شرکت فولاد آلیاژی ایران ضمن ارائه گزارش از تولید و مصرف فولادهای آلیاژی در کشور، قیمت مناسب، تجهیزات مدرن تولید، نیروی کار متخصص، تجربه صادرات به اروپا و برند شناخته شده جهانی را از مزیت های شرکت فولاد آلیاژی ایران برای ورود به بازارهای بین المللی بر شمرده و آمادگی شرکت را برای دریافت سفارشات مشتریان بین المللی اعلام نمود.

 

وی همچنین کاهش زمان حمل، بازگشایی LC، خـــدمات بیمه ای محصول و... را از مزیت های به وجود آمده برای شرکت در صورت رفع تحریم ها، برای پاسخگویی بـــه تـــقاضای بازار جهانی بیان نمود.

 

لازم به ذکر است تعداد 140 شرکت از 29 کشور دنیا در این کنفرانس 3 روزه حضور داشتند که بالغ بر 300 مورد مذاکرات تجاری برای ایجاد ارتباط و گسترش همکاری بین آن ها برگزار گردید.

منبع خبر:

آدرس کارخانه : یزد؛ جاده کنار گذر یزد کرمان- نرسیده به پایانه باربری- کیلومتر 24 جاده فولاد- شرکت فولادآلیاژی ایران - کدپستی: 8945151694


تلفن : (035) 37 25 30 90 - 96


فکس : (035) 37 25 46 80


پست الکترونیک : info@iasco.ir

آدرس دفتر تهران : خیابان کریم خان زند،‌خیایان قائم مقام فراهانی، خیابان مشاهیر، پلاک 51، شرکت فولاد آلیاژی ایران - کدپستی: 1589863316


تلفن : (021) 88 32 26 25 - 27


فکس : (021) 88 32 26 28


Sales Dep. : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep. : purchaseoffice@iasco.ir

آمار بازدیدکنندگان


بیشترین بازدید همزمان :

بازدید امروز : 337

بازدید دیروز : 1,711

کل بازدید : 3,335,063